Oddelenie kvality

Kvadrat Sushi&Pizza v Prešove vytvoril starostlivosť o zákazníka. Venujeme pozornosť službe a tvrdo pracujeme, snažíme sa o dokonalosť. Hlavným podnetom na dosiahnutie tohto vznešeného cieľa je názor našich zákazníkov. Vaše dojmy ovplyvňujú naše štandardy a pomáhajú nám rásť, meniť sa a zlepšovať sa.

Ak sa objednávaní narazíte na akékoľvek nedorozumenia, táto stránka je pre vás. V tomto formulári môžete tiež zanechať spätnú väzbu, odporúčania alebo návrhy. Ceníme si pozitívne emócie a sme vďační našim zákazníkom za ne!

Ak chcete zanechať spätnú väzbu pre oddelenie kvality, postupujte podľa týchto jednoduchých krokov:

  • vyplňte formulár so svojím menom;
  • opíšte čo najdetailnejšie vaše nedorozumenie pri objednávake a podajte návrh na jeho riešenie;
  • uveďte podrobnosti, ako vás môžeme kontaktovať a telefónne číslo, z ktorého ste robili objednávku.

Rýchlo preskúmame a vybavujeme sťažnosti zákazníkov. Koniec koncov, našou službou je donáška nielen jedla, ale aj potešenie z jedál. Preto je dôležité, aby ste pociťovali iba príjemné emócie. O niekoľko hodín dostanete spätnú väzbu.

Naši klienti, sú pre nás najdôležitejší. Preto je pre nás váš názor dôležitý!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *